Cześć
Mam ostatnio dość poważny problem - w trakcie jazdy pali mi się bez przerwy kontrolka otwartych drzwi - mam nadzieję, że nie muszę tłumaczyć, że wszystkie są zamknięte? W momencie wciskania hamulca przy włączonym silniku kontrolka gaśnie, jednak zapala się ponownie po jego puszczeniu. Oczywiście palą się również tylne lampki sufitowe (które wyjąłem, bo denerwuje to podczas jazdy wieczorem) i lampki w bagażnibagażniku.
Jednego dnia problem kontrolki zniknął jednak przestały działać elektrycznie otwierane szyby oraz połowa świateł stopu (lewa strona) paliła się bez przerwy i bagażnik zaczął się otwierać niekontrolowanie przy wyłączonym zapłonie.
Teraz wrócił problem kontrolki otwartych drzwi i przy wyłączonym zapłonie czasami bagażnik otwierał się sam (więc chwilowo odłączyłem zamek bagażnika, bo po 2 dniach rozładował mi akumulator).
I teraz:
- akumulator naładowany, sprawdzony, 100% sprawny
- Alternator 100% sprawny
- Przewody w harmonijce drzwi kierowcy i pasażera jak nowe, żadnych załamań czy pęknięć
Macie może jakieś podejrzenia? Co jeszcze można sprawdzić? Czy jechać prosto do elektryka?
Mam ostatnio dość poważny problem - w trakcie jazdy pali mi się bez przerwy kontrolka otwartych drzwi - mam nadzieję, że nie muszę tłumaczyć, że wszystkie są zamknięte? W momencie wciskania hamulca przy włączonym silniku kontrolka gaśnie, jednak zapala się ponownie po jego puszczeniu. Oczywiście palą się również tylne lampki sufitowe (które wyjąłem, bo denerwuje to podczas jazdy wieczorem) i lampki w bagażnibagażniku.
Jednego dnia problem kontrolki zniknął jednak przestały działać elektrycznie otwierane szyby oraz połowa świateł stopu (lewa strona) paliła się bez przerwy i bagażnik zaczął się otwierać niekontrolowanie przy wyłączonym zapłonie.
Teraz wrócił problem kontrolki otwartych drzwi i przy wyłączonym zapłonie czasami bagażnik otwierał się sam (więc chwilowo odłączyłem zamek bagażnika, bo po 2 dniach rozładował mi akumulator).
I teraz:
- akumulator naładowany, sprawdzony, 100% sprawny
- Alternator 100% sprawny
- Przewody w harmonijce drzwi kierowcy i pasażera jak nowe, żadnych załamań czy pęknięć
Macie może jakieś podejrzenia? Co jeszcze można sprawdzić? Czy jechać prosto do elektryka?
Komentarz